Nazwa forum

Opis forum


#1 2014-04-08 18:44:15

Veiro

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-04-08
Posty: 1
Punktów :   

PODANIE NA KIDMODA VEIRO

- Nick na serwerze pod którym grasz.-Veiro
- Twoje prawdziwe imię oraz wiek.Mikołaj-. W tym roku 13
- Kilka słów o Tobie (poznajmy się )-Jestem uczniem 6 kl. podstawówki w Bydgoszczy uwielbiam grać w piłkę nożną oraz ręczną. Gram w MineCraft'a od Dosyć długi czas i mam trochę doświadczenia.
- Kilka słów o czasie oraz przebiegu Twojego stażu na naszym serwerze.- Na serwerze gram od pierwszej edycji i ciągle na nim gram Smile
- Informacje na temat połączenia internetowego oraz miejsca z którego łączysz się z serwerem, jak i informacje na temat możliwości oraz czasie gry nagry na serwerze.-Gram około po 4h dziennie a w weekendy około 6h.
- Jeśli już kiedyś pełniłeś/pełnisz jakąś funkcje na naszym lub innym serwerze musisz podać informacje na ten temat, min:
Pełniłem funkcje Budowniczego na serwerze ze dwa razy  Na innych serwerach bywałem także Moderatorem Lub Adminem, po upływie czasu serwery zaczęły padać lecz mogę oświadczyć, że byłem dobrydobry jako Admin/Mod.
- Krótki opis stopnia Twojego zapoznania się z budową i funkcjonowaniem SERWERA.- Jestem Dobrze zapoznany z serwerem,
- Krótki opis stopnia Twojego zapoznania się z  funkcjonowaniem FORUM.- Jeżeli chodzi o forum to takze jestem zapoznany. No może nie w 100% ale większą część jego funkcjonowania poznałem.
- Powód oraz uzasadnienie decyzji o złożeniu podania. Jesteś zobowiązany jak najszerzej opisać swoje "powołanie".- Złożyłem to podanie ponieważ często pomagam i lubię to robić ponieważ wtedy się nie nudzę. Chcę utrzymać porządek na serwie chociaż jest go bardzo dużo  Ale także by pomagać innym graczom.